Wie is jouw 

ideale salonklant? 

Bij andere salons ziet het er allemaal zo makkelijk uit, maar bij jou wil het maar niet lukken. Je hebt (niet) genoeg klanten, maar je ervaart niet echt het plezier, want:


✅ je wil klanten die tevreden zijn met wat je doet

✅ de adviezen opvolgen die jij ze geeft thuis onderhoud doen, zodat het resultaat zo optimaal mogelijk is

✅ dat ze een review achterlaten

✅ altijd op tijd komen in de salon

✅ en altijd komen opdagen

✅ leuke gesprekken

✅ en je hebt altijd zin in de werkdag, omdat je leuke klanten hebdit was precies zoals je het voor je zag, toen je met je salon wilde beginnen.


Leer

👉 hoe je die zeurklanten eruit werkt

👉 dus eigenlijk hoe je ze moet ontslaan (hihi)

👉 hoe ze niet je energie uit je zuigen

👉 hoe ze je niet meer laten twijfelen, onzeker maken etc.

👉 hoe je nooit meer gefrustreerd of met tegenzin aan je dag begint


leer het direct online en stel LIVE je vragen


jaar toonaangevende salon
tevreden klanten

Vind jij het ook zo moeilijk om je (leuke) klanten in je salon te krijgen?

Ik wilde iedereen helpen en dacht dat ook zo moest! Tot ik in de gaten kreeg, dat ik daardoor wel heel veel spullen en trainingen moest volgen om iedereen te kunnen bedienen. Dat koste me veel geld en tijd. Wat nu, dacht ik...

Ik ben een marketing opleiding gaan doen en toen werd het me al we aardig duidelijk dat ik een ideale klant moest gaan kiezen. MAAR eigenlijk wilde ik dat niet. Want dan moest ik mensen buiten sluiten en nee gaan verkopen

Terwijl ik nu al zo moeilijk aan klanten kwam....

ladies night assen door nagelstudio assen

omdat ik zo koppig ben. Alles moet op mijn manier hè

Na een tijdje moest ik wel concluderen dat me dat best veel energie, tijd en geld koste. Vond dat ik ook net teveel zeur klanten had (je weet wel: van die dubbeltje op de eerste rij klanten)


Dus besloot om toch maar eens te doen, wat mij vertelt en geleerd was. Ik scheet echt zeven kleuren stront en zweet stond nog net in mijn bilnaad.... MAAR deed het wel.


Ik zei NEE tegen klanten die wilde komen, ik nam afscheid van klanten en koos voor een bepaald type klant. Iemand waar ik blij van word en bij me past. En ineens ging het me zo makkelijk af. Het leek wel alsof iedereen zomaar een afspraak inplande, kwam opdagen, ze betaalde wat ik vroeg, tevreden waren en weer keer na keer terug kwam. 

Wat was er nu gebeurt?

Simpel: ik koos. Ik koos voor mezelf, wie er bij me past en welke behandelingen daarbij passen. 

Daarmee kon ik mij neerzetten als expert in ...

  1. Geen manusje van alles
  2. De zoveelste salon....

Maar gewoon ik, Sabine! De nagelstyliste die weet wat ze doet en weet waar ze over heeft. En ongelooflijk goed is in wat ze doet.

meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

Zoveel makkelijker

Vanaf daar ging alles zoveel makkelijker

  • social media berichten schrijven
  • wist ineens wat ik moest posten op instagram
  • Wat mijn klanten leuk vind
  • Wat nieuwe klanten aantrekt
  • Hoe ik mijn inkopen moet doen
  • Vond elke werkdag leuk 


Te gek!

meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

Jij hebt een keuze

Diep van binnen weet je dat het anders kan, alleen weet je niet HOE

Die "hoe" is wat ik je ga, stap voor stap

Hoe fijn. is dat?


OF ga jij aankomende halfjaar zelf het wiel uitvinden? met een hoop gekloot en twijfels aan je eigen kunnen. Je afvragend of jij hier wel geschikt voor bent. Want diep van binnen heb je een laag zelfbeeld


En dacht je juist dat beeld iets op te kunnen krikken, door wat voor jezelf te beginnen. Niet wetende dat het wel iets meer van je vraagt, dan je van te voren bedacht had... dat het al met al een behoorlijk gedoe is


Het meer kost dan je lief is...

ik hoop dat je zegt niks! want je bent er wel klaar mee

  • Ik geef je een voorsprong door te kijken naar mijn trainingsvideo's. Net als Netflix, alleen dan een stuk nuttiger.
  • Ik deel daar al mijn inzichten, mijn goud.
  • Geef je oefeningen, waar je niet alleen werkt aan je mindset, maar ook aan daadwerkelijk klanten in je salon krijgt.
  • Meer zichtbaarheid kweekt en je bereik vergroot. 
  • Je staat sterker in je schoenen en gaat elke dag stralend de salon in. Omdat die hele agenda alleen maar gevuld met de allerleukste klanten waar je er wel honderd van wil.  
  • Ze betalen wat je vraagt, zonder te zeuren. Hoe tof is dat?


Beste aan dit hele verhaal is:

is dat je veel meer (vrije) tijd over hebt, omdat

  1. je veel minder tijd kwijt bent , aan leuren en trekken van klanten.


Je een stuk efficiënter en effectiever te werk gaat.

  • DAARDOOR heb je meer tijd over voor de leuke dingen in het leven. Je hobby, je kinderen....
  • En hou je ook nog veel meer energie over
  • en hoor jij net als die andere leuke energieke moeder van school, bij de "beste, leukste moederclub"
  1. in plaats van de "vind jij het allemaal ook zo lastig - club"
meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

Ja Ja.... 

Ik hoor je nu al denk. Die mus verkoopt me vast gebakken lucht en poets alles even mooier op, dan dat het is.


NEE, ik vertel je wat ik ervaren heb en hoop je veel leermomenten te besparen. Doordat ik hier nu mijn verhaal opschrijf en mijn inzichten met je deel. Bega jij niet dezelfde (dure en pijnlijke) fouten als ik destijds heb gemaakt. Ik was net als jou, sceptisch:

De zoveelste dame die weer eens roept dat je "makkelijk" je salon wel "even" vol krijgt met klanten


Ik ben met een hoop schande wijs geworden en had achteraf eerder moeten luisteren naar mijn trainers. Niet luisteren naar mijn omgeving. Niet bang zijn om te kiezen en vertrouwen dat het proces van een salon bouwen, zo werkt. 


Het had me zoveel frustratie, tijdverlies en pijn aan mijn ego bespaart...

  1. je denkt aan al die vrouwen die je niet meer kunt helpen
  2. dat dat heel gemeen van je is
  3. je bent als de dood dat je jezelf in de vingers snijd omdat je omzet mist
  4. want misschien kiest je 'totaal' de verkeerde type klant uit
  5. en hoe moet jij nu weten dat je klantengroep groot genoeg is om er überhaupt een fatsoenlijk inkomen mee te verdienen
  6. je weet zoveel nog niet
  7. je hebt geen idee hoe je een ideale klant kiest
  8. en als je gekozen hebt, mag en kan je dan nog wel een 'andere' klant helpen
  9. want je wil zo graag die afwisseling in je werk hebben
  10. je bent een mens-mens persoon....
  • je kunt je eindelijk neerzetten als EXPERT in jouw vakgebied voor jouw klant
  • het maakt het schrijven en plaatszen van content zoveel makkelijker
  • je weet EXACT waar je ideale klanten behoefte aan heeft en hebt daar een PASSEND aanbod qua behandelingen voor. Of producten
  • DUS eigenlijk een soort "kat in het bakkie" effect
  • mag werken met klanten die het allerbeste bij je passen
  • je hanteert een 'schot in de roos' marketing tactiek, omdat elke activiteit de spijker op de kop slaat
  • met als resultaat MEER KLANTEN IN MINDER TIJD
  • je doet alles op jouw manier, die bij jou past
  • je hoeft niet meer op zoek naar jouw klant, jouw klant gaat op zoek naar jou als ze geholpen wil worden door de expert

Kiezen is de sleutel tot succes

Alles begint met kiezen en stap voor stap richting het waar maken van je droom. Blijven dromen en hopen leid tot niks...

Net als bidden als een boedha 😉


Hoe lekker zou het zijn als je los van je gedachten komt en door middel van een online videoserie gaat leren en doen. Niks geen moeilijk gedoe, gewoon direct stappen zetten


En voor iedereen die denkt dat ze iedereen moeten helpen, dat kan niet. Je moet gewoon gaan kiezen wie je helpt en. wat daar bij hoort. Ken jij een dokter die alles kan... dus huisarts, gynecoloog, hartchirurg en rugspecialist ineen? 

ik ken niet zo iemand.


En als ik last heb van mijn rug, dan ga ik liever naar een specilaist. Die is wel duurder, maar hellpt me sneller en definitief af, van mijn. rug problemen. Snap je?!


Dus probeer niet van alles te doen en manusje van alles te worden.Dat resulteert in veel doen en weinig verdienen. 


WAARSCHUWING sla je deze stap over en blijf je denken dat je iedereen kán en moet helpen, dan bouw je eigenlijk een zinkend schip... een huis op drijfzand


je kent al die uitspraken wel...

Ik neem aan dat je niet ook niet op een zinkend schip wil zitten/ Of een huis koopt op drijfzand? Die op de grond zakt en daar blijft liggen

Dat is niet de bedoeling! En ik zou ook zeker niet wachten op dat moment. 


Ga NU aan de slag en ontdek en kies voor jouw ideale salonklant

(kies ook voor jezelf, je salon en voor wie je zijn als moeder, partner en ....)

Ik geef graag mijn kennis en eigen ervaring door met het kiezen van je ideale salon klant

En neem ik je stap voor stap mee in het stappenplan en staat je ideale salon klant als een huis na afloop 

meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

Waar wacht je nog op?

Hoeveel klanten mag het je nog kosten?

Hoeveel omzet ga je nog verliezen?

Hoeveel tijd ga je nog verspillen?

Hoeveel energie mag je dit nog kosten?


Hoe erg moet het worden, voordat je een beslissing neemt. Of wacht je totdat het helemaal niet meer gaat....


Of ga je net zo lang uitstellen, dat je straks helemaal niet meer hoeft te kiezen? OMDAT je salon dan niet meer bestaat


Ga je nog meer uren lopen zoeken op internet naar nog meer (gratis) tips, adviezen en dingen die je kan na doen? Die toch weer in niks resulteren, omdat je overweldigt wordt door alles wat kan. Alles opties en teveel keuzes. Nog meer perfectie cursussen volgen en hopen dat de klanten dan wel komen.... Of nog meer diensten aanbieden, zodat klanten dan wel komen, omdat je op 1 plek meerdere dingen aanbied. 

Het heeft Je weer kostbare uren gekost hebt...

Je weer geen stap gezet hebt, omdat je weer vast loopt in je hoofd


Zou het niet fijner zijn als je van "inactie" naar "actie" gaat en je veel sneller leert en groeit?!

meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

Wat bevat de online videoserie

  • 2,5 uur aan video training
  • werkboek

Met oefeningen per module of les

Die is van A tot Z je stappenplan samen vormen tot het succesvol kiezen en definieren van je ideale klant.  

  • invul formulieren

die je zo kan invullen aan de hand van stap voor stap uitleg.

  • 2 uur aan begeleide oefeningen
  • 1x LIVE vraag en antwoordsessie van één uur


Ik deel al mijn kennis en ervaring en bewezen tips met je in de videotraining.

ik hou niks achter en deel wat mij een salon vol klanten heeft gebracht. 


De training bevat bovendien een zeer verrassende en waardevolle bonus....

  • Bonus oefening: waar je angsten mee loslaat

die je keer na keer kan inzetten, als je merkt dat je ergens mee zit


Neem het besluit om vandaag te kiezen 

voor een salon met voldoende klanten die naar jou toekomen. 

meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

Laat mij je helpen om de keuze te maken. NU!

meer klanten in mijn nagelstudio, leer dat hier

€ 297,-

eenmalig

inclusief één live sessie

Ik heb nog geen énkele cursist gehad die er niet minimaal 3 geweldige tips uit heeft gehaald. Dus ik durf met liefde te beloven dat als je niks leert of nuttig vindt, je binnen 14 dagen na aankoop je geld terug krijgt.