Super Domme fout en gelukkig attendeerde iemand me erop

Hey sabine ik heb je geappt, maar hij zegt dat je nummer niet geldig is. Ik checken, ja hoor nummer klopt in de mail en ik kan hem ook bellen. ALLEEN wat niet werkt,  was whatsapp


Waarom, ik had als 1e mijn prive nummer niet uit mijn oude mobiel weggehaald en als 2e had ik dus het nieuwe nummer niet toegevoegd


Dat heb ik nu wel gedaan en dat was een hele domme fout van mij en ben daar waarschijnlijk  daardoor nieuwe klanten misgelopen en ook vragen van jullie misgelopen. 


Ik baal er enorm van en kan alleen maar mijn enorme excuses aanbieden. Ik kan het niet meer terugdraaien, dus als er vragen zijn of je loopt ergens tegen aan. Ik ben dus bereikbaar en app me gerust


En ik mag hopen dat jullie leren van mijn fout als jullie een zakelijke whatsapp) willen aanvragen en activeren. Dan moet je whatsapp dus ook wijzigen en activeren.


Daar komt ik dan nog op iets. Want ik installeerde whatsapp en blijkbaar “eet ik een frikandelbroodje” 


huh dacht ik

En toen kwamen er allemaal groepsapp naar voren gelukkig zonder inhoud, maar wel met allemaal nummers erbij


Dus als je zelf je nummer wijzigt of je zoon of dochter. In dit geval was het een meisjes.

Wis dus alle gegevens die bij een nummer horen. 


Nu heb ik geen kwaad in het zin, maar ja, je zult maar de verkeerde tegenkomen he


Telefonisch kan ik deze week niet sparren, want ik ben ziek uit spanje vertrokken met een hele erge keelontsteking met een combi van griep erbij. Dus ik lig plat


De meeste die me kennen…. Weten dat dat niks voor mij is. Mijn lijf kan niet, maar mijn hersenen blijven maar doorratelen, alleen kunnen er niks mee


Dat bracht mij op het volgende gedachtengoed.


Hoe doe jij dat als je ziek wordt?

Wat voor scenario’s heb je dan bedacht?


Zeg je gewoon cold turkey, ik ben ziek en spreek je wel weer als ik beter ben.

Of douw je er een paracetamol in en ga je door?


En als je dan wel er voor kiest om uit te zieken, en je gaat weer beginnen. Hoe pak je dat dan aan met de klanten? Wie komt er eerst? Schuif je iedereen op? Laat je de mensen die je hebt moeten annuleren, weer achteraan in de rij aanschuiven? Ga je extra lange dagen maken?


Wat doe je?

En heb je er überhaupt al eens over nagedacht?


En hoe ga je dan om met die ene zeikklant. De klant die vind dat zij als eerste geholpen moet worden! Wat zeg je tegen haar


Dit was even een hersenspinsel van mij met een ziek hoofd. En zat er ook over na te denken hoe ik dat deed

Toen ik nog maar net bezig was.


Ik ben eerlijk, degene met de grootste bek, daar liet ik me door overrompelen, hielp haar zo snel mogelijk, ruilde haar met een klant, want dan was ik af van haar gedram. 

Als ik daar nu aan terugdenk, denk ik… dat klopt niet he. En vaak was dat ook nog een klant, die me dan gaandeweg het jaar ook nog wel eens liet zitten. Want dan was ze zelf ziek (en dat moest ik begrijpen, je stuurt geen rekening he) of er was iets op de zaak, waardoor ze me helaas moest cancellen


Ik had alle begrip, maar andersom naar mij was ver te zoeken…

Want o wee de gebeente als ik een factuur zou sturen! Wie dacht ik wel niet wie ik was he

Of als ik haar moest annuleren, dan kreeg ik terug; ik ben zo een trouwe klant, zo ga je niet met klanten om


Dat bezorgde me stress, onzekerheid en twijfels over mezelf. Stom he

Of niet, want voor de meeste is dit heel herkenbaar. Dat ondernemer moet je zelf maar een beetje te zien uitdokteren


Nou mooie vrouw, mijn energie is aardig op, ik sluit af


Als er wat is, app me dan of spreek een voicebericht in.


Nummer is 06 - 237 049 69


Ik hoop jullie volgende weer mondeling te kunnen spreken in een live van salonflix, ideale klant of de live vraag en antwoordsessie van meer klanten in je salon

Hoorde van sommige dat ze wel 2 weken plat hebben gelegen met griep


Liefs Sabine